14 November 2015, 12:32
Hallo is lang geleden dat ik wat van mij heb laten horen, heb ondertussen het 940 blok ingebouwd.
Dit ging niet allemaal vlekkeloos eerste onderblok erg veel zuigerspeling huidige blok heeft 180dkm gelopen en is wel goed.(misschien achteraf beter mijn F blok kunnen gebruiken).Blok nu compleet opgebouwd en alle zachte delen vervangen.
Turbinehuis was compleet op, zo goed als nieuwe kunnen kopen in vaassen bij Timen Smit en originelen 240 IC(happy).
Loop nu tegen (probleem) uitdaging aan de LMM van de F en de FK zijn exact gelijk maar de FK heeft een draad meer positie 6 geel/wit aansluiting 23 op de LH jetronic 2.4.
Kan iemand mij vertellen of dit een probleem is of waar aansluiting 23 voor dient?
De vraag zal wel eerder gesteld zijn maar hoe krijg ik de foto's erbij?
Gr Marco.
Dit ging niet allemaal vlekkeloos eerste onderblok erg veel zuigerspeling huidige blok heeft 180dkm gelopen en is wel goed.(misschien achteraf beter mijn F blok kunnen gebruiken).Blok nu compleet opgebouwd en alle zachte delen vervangen.
Turbinehuis was compleet op, zo goed als nieuwe kunnen kopen in vaassen bij Timen Smit en originelen 240 IC(happy).
Loop nu tegen (probleem) uitdaging aan de LMM van de F en de FK zijn exact gelijk maar de FK heeft een draad meer positie 6 geel/wit aansluiting 23 op de LH jetronic 2.4.
Kan iemand mij vertellen of dit een probleem is of waar aansluiting 23 voor dient?
De vraag zal wel eerder gesteld zijn maar hoe krijg ik de foto's erbij?
Gr Marco.
Volvo 240 '92 Turbo GSX1400 Guzzi cafe racer.

