19 May 2006, 17:13
ondertussen:
![[Afbeelding: tbirdsmotorkappen7tf.th.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/2757/tbirdsmotorkappen7tf.th.jpg)
na 200 euro aan reparaties om m door de APK te krijgen heeft ie 6 weken gereden.,
Toen is er een Debiel in een Daewoo trauma of een mazda Denial tegenaan gereden.
resultaat bumper in elkaar motorkap krom spatbord krom.
en natuurlijk geen reservedelen te krijgen.
Gelukkig stond er in Hulst een exemplaar, weliswaar uit 1984 maar verder welk het goede plaatwerk.
Die heeft Arjan gekocht.
De delen van de 86 er zijn er al af, nu moeten ze nog van de blauwe 84 er af en weer op de 86er.
Dat gaan we morgen proberen.
![[Afbeelding: tbirdsmotorkappen7tf.th.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/2757/tbirdsmotorkappen7tf.th.jpg)
na 200 euro aan reparaties om m door de APK te krijgen heeft ie 6 weken gereden.,
Toen is er een Debiel in een Daewoo trauma of een mazda Denial tegenaan gereden.
resultaat bumper in elkaar motorkap krom spatbord krom.
en natuurlijk geen reservedelen te krijgen.
Gelukkig stond er in Hulst een exemplaar, weliswaar uit 1984 maar verder welk het goede plaatwerk.
Die heeft Arjan gekocht.
De delen van de 86 er zijn er al af, nu moeten ze nog van de blauwe 84 er af en weer op de 86er.
Dat gaan we morgen proberen.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004

