19 October 2015, 18:28
..net de boel weggebracht, 1 drijfstang heeft vernaggelde tapeinden, kwam ik te laat achter, maar die zet ik over van een oude, gaat makkelijker dan ik dacht.. Ik heb afgesproken dat ik s'morgens naar de reviseur bel of het uitkomt, mag ik um zelf in elkaar spijkeren.. Leuk en spaart knaken.. en dan gebeurd het binnen met alle spullen die je nodig hebt.. Hij zegt ook 'dan leer je er nog iets van ook' , geinig toch..?!
Wel weer jaloers op het project (1 van de vele in de wacht..) waar ie net aan begonnen is.. het heet V8, is oranje en komt uit een bejaarde Chevy.. en staat ondertussen enige liters koffiemelk te lekken..
...eerst deze puzzelt maar ens oplossen..
...eerst nog even de inhoud opmeten / bereken van de verbrandingsruimte ivm de juiste koppakking dikte, ff snuffelen of er nog een kleine aanpassing moet gebeuren tusssen spruitstukpakking en kop, want nu een injectiekop.. Moet trouwens ook nog op kleur gebracht worden (Ford-rood van VHT, is B20 rood genoeg..) na ja, genoeg te doen..
Wel weer jaloers op het project (1 van de vele in de wacht..) waar ie net aan begonnen is.. het heet V8, is oranje en komt uit een bejaarde Chevy.. en staat ondertussen enige liters koffiemelk te lekken..
...eerst deze puzzelt maar ens oplossen..
...eerst nog even de inhoud opmeten / bereken van de verbrandingsruimte ivm de juiste koppakking dikte, ff snuffelen of er nog een kleine aanpassing moet gebeuren tusssen spruitstukpakking en kop, want nu een injectiekop.. Moet trouwens ook nog op kleur gebracht worden (Ford-rood van VHT, is B20 rood genoeg..) na ja, genoeg te doen..