7 October 2015, 21:27
Leuk om te lezen! Voor wat betreft de thermometer: je hebt dan zo'n frame voor drie metertjes nodig. Ik heb weleens gezien dat er dan blindplaatjes achter gezet zijn als er minder dan drie meters geplaatst waren. Eerlijk gezegd heb ik die nog nooit aangeboden gezien. Maar wellicht zijn ze zelf te maken door een dun plaatje hout of plastic rond te maken en matzwart te spuiten. Overigens, volgens mij is de digitale thermometer een vierkant geheel dat alleen direct naast de klokkenunit te plaatsen is, waar je kennelijk al twee meters hebt. Je zou dan een van die twee metertjes moeten verplaatsen.
Bij onze 240 stroomt ook altijd wat lucht door de roosters, ookal staat de ventilator uit. Ook hoef ik de kachelschuif maar iets open te zetten om de auto in een sauna te doen veranderen. Het ding is echt op Zweedse winters ontworpen... Ik heb zelf een airco kachel, kan je daarom niet vertellen waar bij jou de andere schuiven voor zijn.
Het 240 register is een aanrader! Ik heb inmiddels wat bijeenkomsten bijgewoond, afgelopen zondag nog de Najaarsrit. Het is een gezellige club mensen met heeeeeel veel kennis over de 240.
Bij onze 240 stroomt ook altijd wat lucht door de roosters, ookal staat de ventilator uit. Ook hoef ik de kachelschuif maar iets open te zetten om de auto in een sauna te doen veranderen. Het ding is echt op Zweedse winters ontworpen... Ik heb zelf een airco kachel, kan je daarom niet vertellen waar bij jou de andere schuiven voor zijn.
Het 240 register is een aanrader! Ik heb inmiddels wat bijeenkomsten bijgewoond, afgelopen zondag nog de Najaarsrit. Het is een gezellige club mensen met heeeeeel veel kennis over de 240.