18 September 2015, 20:32
mooi! dat schiet lekker op.
heb je nog een paar foto's van hoe de motorsteunen er nu uit zien?
veel peugeots en renaults hebben korte hoofdremcilinders maar die hebben vaak ook 4 leidingen dus dat is niet echt handig denk ik.
waar je ook op moet letten bij hoofdremcilinders is dat je er een neemt van een auto die rondom schijfremmen heeft omdat hij er bij trommelremmen meestal iets druk op houd zodat de cupjes op hun plek blijven.
dus als je die bij schijfremmen gebruikt lopen de remmen aan en worden ze te warm.
heb je nog een paar foto's van hoe de motorsteunen er nu uit zien?
veel peugeots en renaults hebben korte hoofdremcilinders maar die hebben vaak ook 4 leidingen dus dat is niet echt handig denk ik.
waar je ook op moet letten bij hoofdremcilinders is dat je er een neemt van een auto die rondom schijfremmen heeft omdat hij er bij trommelremmen meestal iets druk op houd zodat de cupjes op hun plek blijven.
dus als je die bij schijfremmen gebruikt lopen de remmen aan en worden ze te warm.