10 August 2015, 23:15
DeBroeze schreef:Zo veel kilometers, zo veel vragen. Leuk, al die reacties.
Als dit te veel vragen worden, en dit beter naar een nieuw/ander topic kan, hoor ik t graag.mile:
Ik heb al een afsplitsing gemaakt van je oorspronkelijke topic. Leek me wel zo handig. Heb je gelijk je eigen "voorstel" topic.
Ik zit op een erg langzame campingwifi, dus heb je foto's nog niet kunnen bekijken. Wel snel wat antwoorden in willekeurige volgorde.
- De klik van de achteruit is erg kenmerkend voor de M45,46 en 47 (jij zal een m47 hebben), dat is volkomen normaal.
- De lage snelheid en hoge temp kan komen door een te arm mengsel (of verkeerde timing, maar dat verwacht ik niet). De 150-160 moet je ook met een 2liter wel kunnen halen lijkt me, desnoods in de 4.
- Je hebt een B200F volgens het label. Dat is de 2 liter met normaal gesproken een LH2.4 ecu die werkt met injectie.
- Nordicar.nl, Scandix.de vind ik zelf erg prettige webshops. Onderdelen nummers heb je bij de laatste site amper nodig, ze hebben een handige car-configutator die zelf de juiste onderdelen selecteert.
- die windvanger van de deuren is vaak wat lam.
- de CV: werkt hij wel als je het knopje op de bestuurdersdeur omlaag drukt met de hand?