10 August 2015, 22:32
Zo veel kilometers, zo veel vragen. Leuk, al die reacties. Jammer voor jou, Jeru, maar je komt vast iets moois tegen. Ik heb in Vorden een erg leuke gezien en gereden, privà verkoop, staat op autoscout. Wellicht een idee.
Als dit te veel vragen worden, en dit beter naar een nieuw/ander topic kan, hoor ik t graag.
mile:
- Ik begrijp dat de auto niet snel is, vandaag zo'n 135 gehaald met veel moeite. Viel me op dat de temperatuur opliep tot net iets boven gemiddeld, en daar bleef hangen. Bij lagere snelheden, rond de 80, hangt ie mooi in t midden.
- iemand een idee voor het cv probleem? Openen gaat wel centraal, sluiten niet (sluit alleen bestuurderspartijen).
- hoe bepaal ik de onderdeelnummers als ik onderdelen nodig heb?
- De dranger van een portier loopt niet tegen de aanslag, deur staat daardoor niet in 'standen'. De As waar de wieltjes tegen aandrukken staat niet meer op scherp. Makkelijk te vervangen?
- ideeen voor schoonmaak middelen voor motorruimte, behalve een doek en spierballen? Is een zwarte bende.
- heb ik een injectiemotor? Hoe kom ik hier achter?
- er zit een originele reserveband bij. Hebben deze een vervaldatum waarna ze niet meer te gebruiken zijn?
- de klik die je hoort in de bak bij het in z'n achteruit zetten, normaal? Klinkt niet gek, maar toch ff checken. Ben als 30iger natuurlijk alleen nieuwe auto's gewend.:tongue:
- enkele tips voor online onderdelen shops?
Als dit te veel vragen worden, en dit beter naar een nieuw/ander topic kan, hoor ik t graag.