9 August 2015, 17:04
Ziet er keurig uit hoor! Ook de onderkant zie ik geen noemenswaardige dingen. Draagarmen wellicht schoonkrabben en lakken, maar dat houdt het nog wel ff.
Je ziet aan het vuil bovenop de veerpoten dat het onder de motorkap goed smerig is geweest, maar dat hij niet alles heeft weggepoetst.
Als je trouwens ook de achterveren wil vervangen, dan raad ik je aan ook de veerschotels onderzijd mee te nemen. Die kosten niet zoveel en die waren bij mij kats-verrot. (zijn hol dus er blijft veel blubber in staan)
Je ziet aan het vuil bovenop de veerpoten dat het onder de motorkap goed smerig is geweest, maar dat hij niet alles heeft weggepoetst.
Als je trouwens ook de achterveren wil vervangen, dan raad ik je aan ook de veerschotels onderzijd mee te nemen. Die kosten niet zoveel en die waren bij mij kats-verrot. (zijn hol dus er blijft veel blubber in staan)
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)