maar die links zijn allebei anders dan wat jij aan het doen bent.. allebei met een andere ratio dus de verbruikers worden minder gebruikt en ja dan heb je idd minder weerstand, meer wielPEEEEKAAAAS!!! maar geen DINPEKAAAS.
Ik zie de dyno's wel tegemoet, ik blijf erbij vliegwiel goed afdraaien (en balanceren) heeft meer nut.
Want het meeste gewicht zit punt 1 op een korte arm van de krukas punt 2 het meeste gewicht zit in de buurt van het blok en niet bij de radiateur dus een kg ga je er niet gemak afkrijgen.
Kijk deze serie eens dan zie je hoe sommige dingen in de praktijk tegenvallen.
https://www.youtube.com/watch?v=xkPv3IHxdM8
Ben met een hele studie bezig om te kijken hoe we 250+ pk uit een NA b30 blok gaan halen dus doe echt wel mijn leeswerk.
Goed ik weet toch niet wat ik doe, succes met de ombouw ik wildde je enkel behoeden voor verspilde moeite tijd en geld.
Ik zie de dyno's wel tegemoet, ik blijf erbij vliegwiel goed afdraaien (en balanceren) heeft meer nut.
Want het meeste gewicht zit punt 1 op een korte arm van de krukas punt 2 het meeste gewicht zit in de buurt van het blok en niet bij de radiateur dus een kg ga je er niet gemak afkrijgen.
Kijk deze serie eens dan zie je hoe sommige dingen in de praktijk tegenvallen.
https://www.youtube.com/watch?v=xkPv3IHxdM8
Ben met een hele studie bezig om te kijken hoe we 250+ pk uit een NA b30 blok gaan halen dus doe echt wel mijn leeswerk.
Goed ik weet toch niet wat ik doe, succes met de ombouw ik wildde je enkel behoeden voor verspilde moeite tijd en geld.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl