14 July 2015, 08:46
Grootste nadelen lijken me dat het een hoop werk is, igg een stuk meer dan de suggestie van skidje, en dat het een hoop ruimte kost om een zekeringkast kwijt te kunnen met 17 zekeringen, drie uitgaande polen per zekering en een hoop doorlussingen aan de ongezekerde kant. Dat gaat je zeker niet lukken op de huidige locatie onderaan de A-stijl. Waarschijnlijk kom je dan onder de motorkap (nat) of achter het dashboardkastje terecht wat ook nog eens het verleggen en verlengen van een stuk of 60 draden inhoudt. Met een schoongemaakte zekeringhouder voorzien van goede zekeringen (dus niet die plastic dingen van de bouwmarkt) is de zekeringkast van de 240 zo goed als storingsvrij, zeker als je voorruit niet lekt en je elke maand de zekeringen een rondje draait.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km