31 May 2015, 11:56
Een aanloop nodig om de 100 aan te tikken lijkt me niet gezond, dat lijkt me voorbehouden aan de diesels, de B17a en de 240's die met een zware aanhanger bergop willen. Mijn carburateur-motor heeft alleen een lange aanloop nodig om boven de 150 uit te komen, dat moeten de injectiemodellen beter kunnen.
De kloenk zouden de rubbers van de reactiestangen wel eens kunnen zijn. Kan op zich geen kwaad tot het APK-afkeur is, is natuurlijk wel comfortabeler als ze heel zijn (en niet heel veel werk).
De kloenk zouden de rubbers van de reactiestangen wel eens kunnen zijn. Kan op zich geen kwaad tot het APK-afkeur is, is natuurlijk wel comfortabeler als ze heel zijn (en niet heel veel werk).
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km

