13 May 2015, 22:53
Dopski schreef::wof: Dat wordt mi zo specialistisch dat het enige dat je nodig heb een flinke stapel geld is en dan wegbrengen naar een dikke tjoener.
Verder leuke luchtfietserij.
De eigenaar van die 850 z'n achternaam is niet voor niets eigenaar van Page Industries..
Betere vraag: hoeveel peekaa kun je eigenlijk uit die vijfcilinder duwen? Paar voorbeelden:
Lancer Evo: 1000+ PK 4G63T = duur maar redelijk degelijk
Skyline: 1300+ pk RB26DETT = same, maar niet zo degelijk als..
Supra: 1300+ pk 2JZ-GTE = af fabriek overbuilt als geen ander, met de juiste mods en tuning zeer degelijk.
VPerformance S60R: 800 pk B5234T + 81mm boring (2.4L dus) = extreem duur, slijt als een rund (?), heerlijk geluid bij 9000 toeren iig:
[video=youtube;u53Ak6V8v7A]https://www.youtube.com/watch?v=u53Ak6V8v7A[/video]
btw, zou 10:1 CR werken met directe injectie en absurd hoge turbodruk?
En had VP geen 850 T5-R met 1000 pk?
![[Afbeelding: ndohglt.jpg]](http://uploadffs.nl/images/2015/02/07/ndohglt.jpg)
"WITTGENSTEIN! VERANDER DRIETACHTIG!"

