Dopski schreef:Het is vrij makkelijk om een connectortje in de grote ECUstekker erbij te prikken. De positie voor de koudestart injector was nog vrij, en dan klik je hem er zo in. Die connectors/pinnetjes worden vrijwel overal in de 740 kabelboom gebuikt en ook de vochtbestendige schuifstekkers voor op de injector zitter er voldoende op. Dus zo gepiept. Heb er helaas geen plaatjes van gemaakt. Zal ik nog wel even doen voor de liefhebbers.
Bij deze:
![[Afbeelding: th_20150424_123333_zpsuhppfvc8.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_20150424_123333_zpsuhppfvc8.jpg)
schroefje op de kopse kant eruit en je schuift de bovenkant van de stekker er zo af.
Kammetje eruit:
![[Afbeelding: th_20150424_123526_zps3aqopqxa.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_20150424_123526_zps3aqopqxa.jpg)
Met een klein schroevendraaiertje druk je het weerhaakje in (schroevendraaiertje tpv het uitstulpingkje)
![[Afbeelding: th_20150424_123753_zps9goe5gvu.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_20150424_123753_zps9goe5gvu.jpg)
En dan heb je zulke connectortjes. En die zitten dus op meerdere plekken in zon kabelboom, die kan je er dus bij prikken in de lege gaatjes van de stekker.
![[Afbeelding: th_20150424_123907_zpsoik8iwup.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_20150424_123907_zpsoik8iwup.jpg)
En voor de liefhebbers de binnenkant van een benzinetank met een pompje erin, eigenlijk gewoon een soort conservenblik met gaatje in de bodem.
![[Afbeelding: th_20150424_111359_zpsi3g2vucz.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_20150424_111359_zpsi3g2vucz.jpg)