Wat zitten die tempsensoren vervelend vast zeg. Je kan net geen slag maken met je steek sleutel en een dop of ringsleutel past er niet op omdat de stekker aansluiting te groot is.
Ik heb het plastic er maar afgebroken zodat er wel een ringsleutel op past, dan is ie zo los.
Hier zie je de oude van de 740 zitten
De 240 sensoren zijn wat dat betreft veel handiger, daar kan je gewoon een dop of ringsleutel over schuiven.
![[Afbeelding: 20150419_152259_zpstxl6nrkq.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150419_152259_zpstxl6nrkq.jpg)
De nieuwe van een 240 op z'n plekkie...
En verder:
Zo dus:
Ik heb het plastic er maar afgebroken zodat er wel een ringsleutel op past, dan is ie zo los.
Hier zie je de oude van de 740 zitten
De 240 sensoren zijn wat dat betreft veel handiger, daar kan je gewoon een dop of ringsleutel over schuiven.
![[Afbeelding: 20150419_152259_zpstxl6nrkq.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150419_152259_zpstxl6nrkq.jpg)
De nieuwe van een 240 op z'n plekkie...
En verder:
Dopski schreef:Laatst nog een paar hardware dingetjes gedaan;Zo hoorde het dus niet, de rotor moet op de positie van cilinder 1 staan. Daar zit zelfs een merktekentje (die me eerder niet opgevallen was).
Verdeler aan de voorkant erin gestoken. Ik heb de rotor naar voren laten wijzen, terwijl het tandwiel op het merkteken staat (zo hoorde het toch, moest ik nog even checken?).
Zo dus:
![[Afbeelding: 20150419_140906_zpszhmounei.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150419_140906_zpszhmounei.jpg)