Laatst nog een paar hardware dingetjes gedaan;
Verdeler aan de voorkant erin gestoken. Ik heb de rotor naar voren laten wijzen, terwijl het tandwiel op het merkteken staat (zo hoorde het toch, moest ik nog even checken?).
![[Afbeelding: 20150408_214015_zpsw6ays4f6.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_214015_zpsw6ays4f6.jpg)
De 740 pook eraf gehaald. Zit nog best vernuftig in elkaar (lees; kostte wel even wat probeer- en zoekwerk voordat ik erachter was hoe die pook los moet).
![[Afbeelding: 20150408_215253_zps4htf0bmh.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_215253_zps4htf0bmh.jpg)
Deze knoop/ verbindingsbus dus...
Toen voelde ik aan de achterkant een gleuf...
![[Afbeelding: 20150408_215945_zpsojp7rpeq.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_215945_zpsojp7rpeq.jpg)
Klemring wegschuiven, pinnetje eruit drukken.
![[Afbeelding: 20150408_220217_zpswbqyhxlg.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_220217_zpswbqyhxlg.jpg)
En het 240 mechanisme er weer op, voorzien van het versnellingsbak schuimrubber van de 240 en daarboven nog de rubberen flap van de 740.
![[Afbeelding: 20150408_231344_zpso5bbgp0n.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_231344_zpso5bbgp0n.jpg)
Achterop de kop zit nog de 740 verdeler, voorop die van een 240, en ik heb deze ook alvast liggen voor wasted spark. Met 12bougiekabels kom je een heel eind :twitch:
![[Afbeelding: 20150405_135445_zpse4piavqj.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150405_135445_zpse4piavqj.jpg)
Nu nog een benzinetank en brandstofpompen regelen. En nog even wachten totdat ik wat onderdeeltjes (skandix) binnen heb.
Verdeler aan de voorkant erin gestoken. Ik heb de rotor naar voren laten wijzen, terwijl het tandwiel op het merkteken staat (zo hoorde het toch, moest ik nog even checken?).
![[Afbeelding: 20150408_214015_zpsw6ays4f6.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_214015_zpsw6ays4f6.jpg)
De 740 pook eraf gehaald. Zit nog best vernuftig in elkaar (lees; kostte wel even wat probeer- en zoekwerk voordat ik erachter was hoe die pook los moet).
![[Afbeelding: 20150408_215253_zps4htf0bmh.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_215253_zps4htf0bmh.jpg)
Deze knoop/ verbindingsbus dus...
Toen voelde ik aan de achterkant een gleuf...
![[Afbeelding: 20150408_215945_zpsojp7rpeq.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_215945_zpsojp7rpeq.jpg)
Klemring wegschuiven, pinnetje eruit drukken.
![[Afbeelding: 20150408_220217_zpswbqyhxlg.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_220217_zpswbqyhxlg.jpg)
En het 240 mechanisme er weer op, voorzien van het versnellingsbak schuimrubber van de 240 en daarboven nog de rubberen flap van de 740.
![[Afbeelding: 20150408_231344_zpso5bbgp0n.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150408_231344_zpso5bbgp0n.jpg)
Achterop de kop zit nog de 740 verdeler, voorop die van een 240, en ik heb deze ook alvast liggen voor wasted spark. Met 12bougiekabels kom je een heel eind :twitch:
![[Afbeelding: 20150405_135445_zpse4piavqj.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150405_135445_zpse4piavqj.jpg)
Nu nog een benzinetank en brandstofpompen regelen. En nog even wachten totdat ik wat onderdeeltjes (skandix) binnen heb.