23 February 2015, 04:08
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 February 2015, 04:10 door pepijnb.)
Goedendag,
Ik sta geparkeerd ergens midden in Argentinië, Tantà heet het hier. Op de weg hiernaartoe een "kloenk". Na wat neuzen onder vond ik twee defecten: 1 van de 2 uitlaatophangrubbers ter lengte van de achterdeur gebroken en het verbindingsstangetje tussen stabilisatorstang en geleidearm in tweeën. De uitlaat zal niet vallen maar het gebroken rubber vervangen met electriciteitssnoer, tijdelijk uiteraard. De twee delen van de stabilisatorstang heb ik kunnen verwijderen, een klare breuk onder het laagstgelegen hoedje tpv de stang. Nu zit daar dus niks, en ik denk dat ik wel door kan rijden met zo een kleinlijkend euvel, maar beter eerst een mening vissen hier alvorens door te rijden over onverharde en bochtige wegen.
Verder: De B23f een zonnetje, verbruik snelweg 120-130 alleenreizend 1:11; snelweg vakantievol beladen (2+2), 110-120: 1:11,5
Saludos,
Pepijn
Ik sta geparkeerd ergens midden in Argentinië, Tantà heet het hier. Op de weg hiernaartoe een "kloenk". Na wat neuzen onder vond ik twee defecten: 1 van de 2 uitlaatophangrubbers ter lengte van de achterdeur gebroken en het verbindingsstangetje tussen stabilisatorstang en geleidearm in tweeën. De uitlaat zal niet vallen maar het gebroken rubber vervangen met electriciteitssnoer, tijdelijk uiteraard. De twee delen van de stabilisatorstang heb ik kunnen verwijderen, een klare breuk onder het laagstgelegen hoedje tpv de stang. Nu zit daar dus niks, en ik denk dat ik wel door kan rijden met zo een kleinlijkend euvel, maar beter eerst een mening vissen hier alvorens door te rijden over onverharde en bochtige wegen.
Verder: De B23f een zonnetje, verbruik snelweg 120-130 alleenreizend 1:11; snelweg vakantievol beladen (2+2), 110-120: 1:11,5
Saludos,
Pepijn
245-1993-Kleur 406- Bekleding 1950