Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wiellager
Ik ben vanmiddag weer eens heerlijk aan het sleutelen geweest. Ik had nieuwe remschijven gekocht, nieuwe blokken en de eerste kant ging prima. Ik heb het trouwens over de remmen van van een 240 turbo sedan uit 1981 en dan de voorremmen.

de rechter kant ging ietswat moeizamer, ik had het wiel eraf genomen en draaide aan de naaf. Dit voelde een beetje ruw aan en draaide niet soepel. Nieuwe lager leek me de oplossing. Ik de automaterialenzaak opgebeld bij ons in de buurt (het was 13:15) om te vragen of ie deze lagers op voorraad had, en ja hoor. Direct opgehaald en weer terug gecrossed. Lagerschalen uit de naaf getikt en alles helemaal schoon gemaakt. Toen wilde ik de nieuwe lagerschalen erin persen maar toch nog eens even nameten...En ja hoor, zowel het kleine als het grootte lager waren 1mm groter...gaat niet passen heh...@!$#$#$!@$R :evil: :twisted: $##%$#%$!@$ Ooohja die zaak waar ik het had gehaald ging om 1400 uur dicht.

Ik had bij de automaterialenzaak het type, motor, sedan...de hele mikmak opgegeven en uit de computer kwam dit type lager rollen.

Hebben ze nou bij die zaak verkeerde onderdelen staan of is er een andere veerpoot op de auto gezet, later type?

Weet iemand of er na een bepaalde tijd andere lagers zijn gebruikt,
1mm groter dus?

Kan ik morgen niet eens ff lekker m'n nieuwe remmen inrijden Cry :evil:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord

Berichten in dit topic
Wiellager - door Lukas Lagerweij - 6 May 2006, 18:38
Wiellager - door eric vermeer - 6 May 2006, 18:56
Wiellager - door Lukas Lagerweij - 6 May 2006, 19:14
Wiellager - door eric vermeer - 6 May 2006, 22:09
Wiellager - door 245T Wolff - 6 May 2006, 22:53
Wiellager - door Lukas Lagerweij - 6 May 2006, 22:55
Wiellager - door Lukas Lagerweij - 6 May 2006, 22:58
Wiellager - door LJ - 6 June 2006, 13:26

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wiellager Volvo 66 vervangen twannnd 3 3.777 13 April 2011, 08:25
Laatste bericht: twannnd

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)