12 February 2015, 16:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 February 2015, 17:57 door Marc1970.)
Hier een overzichtje vd B20B verdeler, ter illustratie: http://volvo-122s.blogspot.nl/2013/07/tu...ngine.html
Mech. vervroeging gaat door tot 5800 rpm (2900 distr. r.p.m. is de helft vd motor rpm) en is dan 27 graden, plus de 10 die je al bij stat. hebt geregeld, is 37 graden. De vacuumverlating heeft maximaal een bijdrage van 6 graden, relatief weinig.
Misschien mankeert je originele verdeler iets? Hier een kleine handleiding om hem af te graven en onderdeel voor onderdeel te verwennen: http://www.sw-em.com/Volvo%20Ignition%20...m#Detailed CA Servicing
Mech. vervroeging gaat door tot 5800 rpm (2900 distr. r.p.m. is de helft vd motor rpm) en is dan 27 graden, plus de 10 die je al bij stat. hebt geregeld, is 37 graden. De vacuumverlating heeft maximaal een bijdrage van 6 graden, relatief weinig.
Misschien mankeert je originele verdeler iets? Hier een kleine handleiding om hem af te graven en onderdeel voor onderdeel te verwennen: http://www.sw-em.com/Volvo%20Ignition%20...m#Detailed CA Servicing
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

