6 February 2015, 00:37
BartWillem schreef:Dat nieuwe front is eigenlijk leuker dan het oude.En je hebt nu net wat meer licht zeker?
Wel zuinig zijn op die lampen: daar kom je niet makkelijk meer aan...
Ben ik net klaar en redelijk tevreden met het resultaat:
Vanmorgen kom ik bij mijn auto aan en wil een foto maken van een leuke wit versierde straat, dus half slaperig schiet ik deze foto:
![[Afbeelding: 20150205_080917_zpsfba1a3fc.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150205_080917_zpsfba1a3fc.jpg)
Terwijl ik me sta te verbazen waarom er de meter voor mijn auto geen sneeuw ligt, zie ik dat de grille er wat vreemd in zit en dat de rechterlamp er wat gek uitziet. Dan pas zie ik de autosporen over de stoep richting mijn auto gaan.
Wat ik niet zie is een briefje waarop de dader staat...
Vanmorgen zat alles dus nog onder de sneeuw en moest ik naar mn werk, vanavond was het al donker. Maar volgens mij is de schade beperkt gebleven tot koplamp, grille, en knipperlicht (re).
Zwaar balen, vooral omdat alles er net netjes in zat. En dan de kosten nog een keertje....
Ik kan volgens de verzekering wel aanspraak maken op het waarborgfonds, maar die hebben een eigen risico van â¬250,-. Dus die kosten heb je in dat geval sowieso aan je broek...
...lekker BEDANKT HARRY...