23 December 2014, 17:18
Ben heeel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn NA 23 juni 2012. Heb een Panhard Z1 die ik ga voorzien van elektronische ontsteking en injectie.
Heb de koppen inmiddels voor Twin Spark aangepast en een wasted spark bobine van VW aangeschaft. Deze fired tegelijk in 1 en 3 en in 2 en 4 zodat ik het gebruiken kan voor de TS.
ECU,s van BMW1200 liggen ook al (aangepast) klaar.
Grote hamvraag steekt de kop op, welk vrij programmeerbaar motormanagement systeem toe te passen? Ben daarom erg geïnteresseerd. ben gaan goochelen op KDFI en kwam op deze site terecht. (nee mijn 940 met 740.000km komt niet in aanmerking voor een soortgelijke ombouw)
Heb de koppen inmiddels voor Twin Spark aangepast en een wasted spark bobine van VW aangeschaft. Deze fired tegelijk in 1 en 3 en in 2 en 4 zodat ik het gebruiken kan voor de TS.
ECU,s van BMW1200 liggen ook al (aangepast) klaar.
Grote hamvraag steekt de kop op, welk vrij programmeerbaar motormanagement systeem toe te passen? Ben daarom erg geïnteresseerd. ben gaan goochelen op KDFI en kwam op deze site terecht. (nee mijn 940 met 740.000km komt niet in aanmerking voor een soortgelijke ombouw)