20 December 2014, 15:01
Okee, ik heb de oto nog niet zo lang en sinds ik 'm heb al wel dingen gehad met de remmerij: pas dieper aangrijpen, sponzig, etc. 't Viel me niet gelijk op dat 't remmen minder werd, maar jullie verhalen lezend, realiseer ik me dat de tunnel al minder (betrouwbaar) begon te remmen. Extra handicap is dat degene die voor mij 't onderhoud deed 't handig vond om 't stekkertje van de remkrachtverdeler af te halen (dus ook geen lampje in dashboard) - pff. Belooft wat mbt wat me nog te wachten staat in de (nabije toekomst): differentieel lekt 'n btje (keerring vervangen), motorsteun is uitgezakt ((alledrie) vervangen), schokbrekers, cosmethiek * - zucht - *
Voor de aanbieders: ik neem ff contact met je op (via pb, telefoon)
Voor de aanbieders: ik neem ff contact met je op (via pb, telefoon)
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.