28 November 2014, 12:23
Sietse schreef:Hoi Its boxy,
Wanneer is er voor het laatst gekeken naar het onstekingstijdstip, m.b.v. een stroboscoop? En wanneer zijn de kleppen het laatst gesteld?
Zou allebei bij kunnen dragen aan de schokkerige loop. Eventueel nog checken op het aanzuigen van valse lucht rond pakkingen bij de caburateur?
Mvg,
Sietse
Die B230K heeft een nogal gecompliceerde Carb. Die zou ik als eerste verdenken. Ik neem aan dat bij wisseling van alle ontstekings-spullen iemand serieus naar de tijdstippen heeft gekeken.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..