30 August 2014, 12:10
Ik heb de 264 van 2003 tot en met 2006 als dagelijkse en enige auto gebruikt, dus ik heb wel wat ervaring/ben wel wat gewend. Dat verkoop niks oplevert, weet ik. Dat is ook zeker geen doel (voordeel: mijn 'nieuwe' was ook bijna te geef) dat zou alleen zijn om andere liefhebbers aan wat spullen te helpen.
Mijn vriendin vindt t allemaal prima en de Volvo een mooie auto.
ik zou de 264 t liefst samen met mijn Jaguar XJS 'dagelijks' inzetten, vooral als er wat meer ruimte nodig is (twee opgroeiende kinderen die de helft van de tijd bij ons zijn). Dat betekent dat de betrouwbaarheid redelijk tot goed moet zijn maar de auto hoeft zeker niet naar 'concoursstaat'. Enige 'luxe' wens die ik heb, is dat ik de airco uiteindelijk weer aan de praat wil krijgen.
een planning heb ik (nog) niet.
Mijn vriendin vindt t allemaal prima en de Volvo een mooie auto.
ik zou de 264 t liefst samen met mijn Jaguar XJS 'dagelijks' inzetten, vooral als er wat meer ruimte nodig is (twee opgroeiende kinderen die de helft van de tijd bij ons zijn). Dat betekent dat de betrouwbaarheid redelijk tot goed moet zijn maar de auto hoeft zeker niet naar 'concoursstaat'. Enige 'luxe' wens die ik heb, is dat ik de airco uiteindelijk weer aan de praat wil krijgen.
een planning heb ik (nog) niet.