30 July 2014, 16:34
Ah, D jet dat zijn een stuk meer draadjes, schakelaars en klepjes dan. Maar, op LPG zijn die geen van alle nodig. Er hoeft dus ook geen + uit de computer te komen, er hoeft zelfs geen + de computer in te gaan. Bij D jet werkt alles vanuit de computer begrijp ik uit het bedradingsschema, behalve de ontsteking. De LPG schakelaar zal gewoon de plus van de D jet afhalen en naar de LPG relais/afsluiters sturen.
Misschien zijn de V44 site meer mensen die D jet op LPG hebben lopen, iemand van een 'moderne' garage zal er weinig mee kunnen. In Monster zit Jan Ooms, die weet alles van D jet om te beginnen: http://www.janoomsclassics.nl/
Misschien zijn de V44 site meer mensen die D jet op LPG hebben lopen, iemand van een 'moderne' garage zal er weinig mee kunnen. In Monster zit Jan Ooms, die weet alles van D jet om te beginnen: http://www.janoomsclassics.nl/
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

