27 July 2014, 15:47
Volvo 142 B23 schreef:In 'te koop' kun je niet reageren. Dit is gedaan om onderlinge ergernissen en discussies over prijzen en off-topic geouwe**** te voorkomen. Zo hebben de modjes geen dagtaak aan het opschonen van deze topics. Volkomen normaal dus, voor vragen kun je de verkopende partij gewoon een pb'tje sturen.
Met de juiste instelling van je PB zie je idd wanneer je een reactie krijgt op het aangebodene, maar als de verkoper meerdere keren in zijn verkoop topic aangeeft "niemand interesse" en ik heb meerdere malen hem een PB gestuurd (gaat om de verkoper van de corona's) en hij heeft net zoals ik zijn instellingen niet goed staan, ja dan kun je wachten tot je een ons weegt maar dan verkoop je ze nooit en wacht de koper geduldig op zijn bericht. Dus aan de ene kant begrijp ik waarom er voor gekozen is om dit deel te sluiten voor commentaar maar het heeft ook zo zijn beperkingen vind ik als we leunen op alleen maar reageren via PB. Ik zou voorstellen doe er een geldig E-mail adres bij of tel nr. En misschien is er en mogelijkheid dat je kan zien of de verkoper je PB heeft gelezen net zoals dat bij een E-mail bericht kan, dan heb je in ieder geval het idee hij of zij heeft het gelezen.