Ik heb een druk-veerunster waarmee klepveren getest kunnen worden. Maar voordat het zover komt. Wat is de diameter van de winding, aantal windingen, vrije lengte en de diameter van de draad? Dan kan het te vergelijken zijn.
Klepseals heb ik in 2012 besteld en voor mij vele 850 rijders. Bij de dealer waren ze ook al verbaasd dat iemand ze bestelde haha.
Mooi van de verf, is ie een beetje goed te verwerken? Soms vind ik em erg dik en stroperig. Maarja daarvoor heb je tot ergens 270-300 graden C hittebestendigheid en goede chemische bestendigheid. Beetje verdunner er bij doet ook wonderen.
Hier is het redelijk streeploos gelukt met een paar laagjes:
Klepseals heb ik in 2012 besteld en voor mij vele 850 rijders. Bij de dealer waren ze ook al verbaasd dat iemand ze bestelde haha.
Mooi van de verf, is ie een beetje goed te verwerken? Soms vind ik em erg dik en stroperig. Maarja daarvoor heb je tot ergens 270-300 graden C hittebestendigheid en goede chemische bestendigheid. Beetje verdunner er bij doet ook wonderen.
Hier is het redelijk streeploos gelukt met een paar laagjes:
![[Afbeelding: DSC01585.jpg]](http://i284.photobucket.com/albums/ll6/Project_82/760%20II/T6/DSC01585.jpg)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni