Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waarom dubbel inloggen? Waarom kan ik nergens op reageren?
Vooralsnog ga ik er even vanuit dat het inderdaad wordt veroorzaakt door de instelling van de browser die je gebruikt.
Ik heb een maand of wat geleden een nieuwe pc gekocht en had in het begin ook wat problemen met betrekking tot het onthouden van wachtwoorden (niet alleen op dit forum). Dat had te maken met de hoge "privacyinstellingen" die ik zelf had ingesteld. De standaard instellingen werken normaal gesproken prima overigens.

Op zich geen rocketscience, je moet net even weten welk vinkje je wel en niet aan moet zetten. Graag heb ik (of een andere mod) je daar verder mee.

Dit forum draait op een bepaalde software, waarmee zeer veel fora werken dus het is niet dat de beheerder zelf iets in elkaar heeft gebakken (vBulletin mocht je daar meer over willen weten).

Volvo 142 B23 schreef:In het verleden zijn er een aantal keren bots geweest die het hele forum hebben vol gespamd. Na heel veel schoonmaakwerk is er toen wat meer beveiliging op gekomen. De beheerder doet dit op vrijwillige basis in zijn eigen tijd. Dus daar kan ik em alleen maar dankbaar voor zijn.
Vwb je probleem, ik heb het nooit gehad hier. Wel op het v70 forum, sinds Chrome nooit meer problemen gehad. Welke browser gebruik je?
Klopt helemaal.

Om je verder te helpen ben ik benieuwd naar de browser die je gebruik, en of je daar nog speciale instellingen hebt toegepast. Dat mag je uiteraard ook per PB doen.
Antwoord

Berichten in dit topic
Waarom dubbel inloggen? Waarom kan ik nergens op reageren? - door Dopski - 15 July 2014, 20:31

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waarom een 2CV? Volvo 142 B23 6 5.575 12 January 2015, 20:13
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Waarom heeft mijn 86'er 240DL heel veel VDO/Volvo metertjes? dens245polar 6 7.135 14 June 2012, 20:25
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  Waarom is er geen subgroep Amazon? Amazonturbo 5 1.108 24 June 2008, 07:53
Laatste bericht: edwin

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)