Er is niet direct enige logica te ontdekken in de stabilisatorstang brei, maar gcp.se heeft de 240-260 catalogus tot 1978 en daarin staat deze in Section 72: http://global.gcp.se/global/catalogues/nav49257?type=sc
Vier stangen, waarvan 2 dezelfde diameter en een ander onderdeelnummer die dan onder de B19 t/m B27 zitten en twee dikkere die onder de B20 en de B27 zitten. Niks over te zeggen dus.
Als je daar zoekt op 'anti-roll bar' komen er ca. 20 ond.no. voorbij, helaas zonder diktes of herkomst ws. zitten daar ook Amazon en 940 onderdelen bij.
Daar komen we ook het fijne Zweedse puzzelwoord krängningshämmare tegen, de Zweden zijn daar ook op zoek naar dikkere: http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=23&t=75575
Vier stangen, waarvan 2 dezelfde diameter en een ander onderdeelnummer die dan onder de B19 t/m B27 zitten en twee dikkere die onder de B20 en de B27 zitten. Niks over te zeggen dus.
Als je daar zoekt op 'anti-roll bar' komen er ca. 20 ond.no. voorbij, helaas zonder diktes of herkomst ws. zitten daar ook Amazon en 940 onderdelen bij.
Daar komen we ook het fijne Zweedse puzzelwoord krängningshämmare tegen, de Zweden zijn daar ook op zoek naar dikkere: http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=23&t=75575
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969