18 June 2014, 23:22
thnx!
wat wel eens mis gaat is dat er niet gedacht wordt aan de lage- en hoge- impedantie injectoren. De lage impedantie injectoren zitten op de B230FT/ET/FK/GT etc redblock turbo motoren en hebben een setje weerstanden in de buurt van de accu zitten zodat de stroom die door de injectoren loopt niet te hoog kan oplopen. De niet turbo modellen hebben hoge impedantie injectoren die van zich zelf al een hoog genoege weerstand hebben. Omdat de turbo en niet turbo injectoren verschillende cc/minuut geven moet je ze wel omwisselen. Dus de weerstanden er ook bij zetten.
Of een setje 850 turbo injectoren (oranje). Die zijn een mooie maat voor B230FT/FK en hebben hoge impedantie. Snelste om dat te doen.
wat wel eens mis gaat is dat er niet gedacht wordt aan de lage- en hoge- impedantie injectoren. De lage impedantie injectoren zitten op de B230FT/ET/FK/GT etc redblock turbo motoren en hebben een setje weerstanden in de buurt van de accu zitten zodat de stroom die door de injectoren loopt niet te hoog kan oplopen. De niet turbo modellen hebben hoge impedantie injectoren die van zich zelf al een hoog genoege weerstand hebben. Omdat de turbo en niet turbo injectoren verschillende cc/minuut geven moet je ze wel omwisselen. Dus de weerstanden er ook bij zetten.
Of een setje 850 turbo injectoren (oranje). Die zijn een mooie maat voor B230FT/FK en hebben hoge impedantie. Snelste om dat te doen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

