11 June 2014, 19:32
Nieuwe Sachs koppeling helpt idd niet. Er worden geen speciale turbo koppelingen meer geleverd, maar nog maar 1 type dat zo'n beetje op alle 240's past. Lukt net met de standaard 155pk turbo, niet als je op 200pk+ zit. Heb hetzelfde ervaren, dus qua hoog pedaal ed is er mi niks aan de hand. Ik kwam idd ook bij Spec uit.
Heb ooit iets gelezen over een koppeling van een 850r op een aangepast 240 vliegwiel en een m46 bak, maar weet niet of dat kan. En weet wel dat nu je koppeling t zwakste punt is, als je dat aanpakt krijg je waarschijnlijk last van een vlgd zwak punt.... Ik schat in de platen vd overdrive. Dus een m90 bak is wel een goed idee. Kost je bijelkaar niet heel veel meer dan die Spec clutch,
Heb ooit iets gelezen over een koppeling van een 850r op een aangepast 240 vliegwiel en een m46 bak, maar weet niet of dat kan. En weet wel dat nu je koppeling t zwakste punt is, als je dat aanpakt krijg je waarschijnlijk last van een vlgd zwak punt.... Ik schat in de platen vd overdrive. Dus een m90 bak is wel een goed idee. Kost je bijelkaar niet heel veel meer dan die Spec clutch,
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...