30 May 2014, 23:22
Zo heb een dagje vrij gehad dus maar eens en dagje goed door gewerkt.
Ik ben begonnen met wat uitgebreid clean werk. Met wat speciale schoonmaak spul van BO ging het echt heel makkelijk.
![[Afbeelding: 0dk4p.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/834/0dk4p.jpg)
![[Afbeelding: 311gw.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/311gw.jpg)
De kop gaat er ar toch af dus ook aan de distributiezijde alles kaal gemaakt
![[Afbeelding: xxkbe.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/xxkbe.jpg)
![[Afbeelding: zycr.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/838/zycr.jpg)
blokje maar even goed ontvetten
![[Afbeelding: 88dgg.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/834/88dgg.jpg)
Wat een verschil met de vorige keer!
![[Afbeelding: olmdk.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/olmdk.jpg)
kop verwijderd, dit was wel even zwaar dit maar even met zijn tweetjes gedaan met een lange pijp van een meter en zelfs toen was het nog moeilijk de kopbouten zaten echt goed vast. Maar goed de zuigers zien er wel echt nog heel fris uit. Ook geen scheuren kunnen vinden tussen of in de cilinders.
![[Afbeelding: 0c3it.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/0c3it.jpg)
![[Afbeelding: eg58h.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/eg58h.jpg)
Na een goed frietje, vrijdag frietdag natuurlijk manne
heb ik maar even wat spuitbussen in de handen genomen. Ik ben aan het afstuderen bij DAF en kon chassis verf goedkoop aankomen. Deze gebruik ik dus voor gedeeltelijk motor en toebehoren.
![[Afbeelding: ybtl.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/844/ybtl.jpg)
![[Afbeelding: dq1ur.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/843/dq1ur.jpg)
![[Afbeelding: n7afk.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/838/n7afk.jpg)
![[Afbeelding: cz8dc.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/cz8dc.jpg)
![[Afbeelding: l3se.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/837/l3se.jpg)
Binnenkort even de kop laten reinigen en laten afpersen, maar ik denk dat er geen problemen zullen zijn met de kop. Ook komt de motor in een motorsteun te staan dat sleutelt een stuk gemakkelijker. In de motorsteun kan ook het carter eraf deze moet toch vervangen worden door die van een 960. Dan kan ik de krukas meteen even inspecteren, hopen dat de motor aan de onderkant ook zo fris is.
keep you updated.
Ik ben begonnen met wat uitgebreid clean werk. Met wat speciale schoonmaak spul van BO ging het echt heel makkelijk.
![[Afbeelding: 0dk4p.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/834/0dk4p.jpg)
![[Afbeelding: 311gw.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/311gw.jpg)
De kop gaat er ar toch af dus ook aan de distributiezijde alles kaal gemaakt
![[Afbeelding: xxkbe.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/xxkbe.jpg)
![[Afbeelding: zycr.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/838/zycr.jpg)
blokje maar even goed ontvetten
![[Afbeelding: 88dgg.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/834/88dgg.jpg)
Wat een verschil met de vorige keer!
![[Afbeelding: olmdk.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/olmdk.jpg)
kop verwijderd, dit was wel even zwaar dit maar even met zijn tweetjes gedaan met een lange pijp van een meter en zelfs toen was het nog moeilijk de kopbouten zaten echt goed vast. Maar goed de zuigers zien er wel echt nog heel fris uit. Ook geen scheuren kunnen vinden tussen of in de cilinders.
![[Afbeelding: 0c3it.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/0c3it.jpg)
![[Afbeelding: eg58h.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/eg58h.jpg)
Na een goed frietje, vrijdag frietdag natuurlijk manne

![[Afbeelding: ybtl.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/844/ybtl.jpg)
![[Afbeelding: dq1ur.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/843/dq1ur.jpg)
![[Afbeelding: n7afk.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/838/n7afk.jpg)
![[Afbeelding: cz8dc.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/cz8dc.jpg)
![[Afbeelding: l3se.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/837/l3se.jpg)
Binnenkort even de kop laten reinigen en laten afpersen, maar ik denk dat er geen problemen zullen zijn met de kop. Ook komt de motor in een motorsteun te staan dat sleutelt een stuk gemakkelijker. In de motorsteun kan ook het carter eraf deze moet toch vervangen worden door die van een 960. Dan kan ik de krukas meteen even inspecteren, hopen dat de motor aan de onderkant ook zo fris is.
keep you updated.