26 April 2006, 08:07
klaas schreef:tja, een kat leeghalen, dan zal ik hem eerst moeten openslijpen, het binnenwerk is nog prima.
hij is gescheurd op een las en dat is vrij simpel te repareren, maar ik vroeg me af of een vervanger een goede optie is.
Zonder binnenwerk en op lpg zal de co waarde wel binnen de limiet blijven maar een vervanger is niet toegestaan, als ik het binnenwerk demonteer en het geheel weer ''onzichtbaar' dichtlas en monteer zal er niemand om zeuren maar dat is nu niet aan de orde.
Ik vroeg me af of er vervangers te krijgen zijn en of iemand daar ervaringen mee had, of een andere kat.
Jouw optie is zeer zeker een aanrader, het vermogen zal misschien ietsie toenemen maar ik ga toch eerst de flens weer even Tiggen.
wel, heb m'n kat. eruitgehaald, rij netzoals Robberts( Ex Dick's) GLT op LPG, en waarde blijft ook zonder katalysator onder de norm.
heb gewoon de pijp losgemaakt, je hoorde het rammelen al, en met een beitel en hamer alles losgetikt, uitgeschud en weer in elkaar gezet, simpel te doen



![[Afbeelding: kat5nk.th.jpg]](http://img462.imageshack.us/img462/9249/kat5nk.th.jpg)
krijg net een nieuwsbrief van http://www.bandenmarkt.nl, en ze doen ook katalysatoren:
http://www.katdirect.nl/
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
