23 April 2014, 14:30
240fun schreef:Het betreft een b230fk (uit een 940 van 1997). Deze is in zijn geheel overgezet in de 240, incl. kabelboom, computer, ...
De 240 kabelboom wil ik zoveel mogelijk behouden, ik heb het overbodige uit de 940 boom geknipt. Ik heb natuurlijk vooraf diverse fora etc geraadpleegd, echter ik blijf een beetje huiverig cq onzeker om zomaar alles aan te sluiten. Een rokende kabelboom/computer zit ik niet op te wachten!
Het zou gewoon erg prettig zijn als iemand met ervaring hieromtrent ff meekijkt.grtz
Ik bedoelde alleen de motorkabelboom met de 2 stekkers voor de computers van dat FK blok. Deze motorkabelboom zat alleen in de 240-ers van na 90. Zo'n kabelboom heb je sowieso nodig.
In principe heb je helemaal niet zoveel nodig van de 940 kabelboom.
Welk modeljaar 240 heb je gebruikt voor deze motorwissel?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..