23 April 2006, 14:28
Inderdaad, dat was ik dus 
Ik steek wel een flink stuk uit op die foto, lijkt net of ik 3 meter lang ben
Maargoed, het was wel even heerlijk om een stukje te rijden in henquis turbo.. Ik had bij mijn ouders de keuze tussen een peugeot 307sw en een ford fiesta.... :? Ongeveer alsof je moet kiezen tussen lepra en cholera, zoals we hier in zweden zeggen
De koppeling van de peugeot mocht mij niet, en de ford zat geen kracht in.
Verder was het wel een leuk reisje.. Heb meer dan 3 jaar m'n rijbewijs en ik heb afgelopen week voor het eerst van mijn leven in de file gestaan terwijl ik zelf aan het stuur zat, in een volvo nog wel (de 340 van mn broer). Wel even wennen om op zulke drukke wegen te rijden maar ik heb het gelukkig overleefd

Ik steek wel een flink stuk uit op die foto, lijkt net of ik 3 meter lang ben

Maargoed, het was wel even heerlijk om een stukje te rijden in henquis turbo.. Ik had bij mijn ouders de keuze tussen een peugeot 307sw en een ford fiesta.... :? Ongeveer alsof je moet kiezen tussen lepra en cholera, zoals we hier in zweden zeggen
De koppeling van de peugeot mocht mij niet, en de ford zat geen kracht in.Verder was het wel een leuk reisje.. Heb meer dan 3 jaar m'n rijbewijs en ik heb afgelopen week voor het eerst van mijn leven in de file gestaan terwijl ik zelf aan het stuur zat, in een volvo nog wel (de 340 van mn broer). Wel even wennen om op zulke drukke wegen te rijden maar ik heb het gelukkig overleefd
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98