19 April 2014, 18:46
Rob schreef:Dat hoor ik wel vaker, maar ik vraag me dan af waarom?Het gaat inderdaad om de ontsteking etc. en de algehele staat (doet het blok het uberhaupt goed).
Waarom zou je überhaupt nog 1 cm op benzine rijden als je lpg hebt?
En daarnaast gaat het om de stationairschroef (zit die op een B20E ook, zal wel toch?). Je benzine stationair stel je daar namelijk mee af. Het stationair van je LPG installatie regel je met de verdamper.
Om de 2 stationaire toerentallen niet te beinvloeden wil je daarom eerst dat het stationair toerental van benzine goed staat. Heb je alles op LPG goed staan, maar op benzine niet, ga je uiteindelijk toch een rommelen aan de carburateur en zijn statoinairschroef en kan je vervolgens de verdamper opnieuw gaan afstellen om dat hij niet lekker meer loopt op LPG. En dan blijf je dus aan de gang.
Als je het benzinedeel toch niet gebruikt, kan je inderdaad rommelen wat je wilt dan komt het uiteindelijk wel goed.
Ben nog steeds benieuwd welke LPG installatie de topicstarter heeft, om weer ontopic te komen
