19 April 2014, 12:38
Voor een D-jet is dampgas injectie inderdaad aan te bevelen. Nu zit je met een mengstuk vooraan een erg groot inlaatspruitstuk. Bij een backfire geeft dat nogal een knal.
Zelf ben ik uitgekomen bij een OMVL Dream XXI installatie. Die kan volgens mij vrij autonoom opereren als dampgasinjectie installatie en blijft je huidige D-jet systeem in tact voor rijden op benzine. Heb alleen nog niet veel ervaringen gevonden met dat systeem. Ook is een kennis bezig met een plug and play dampgassysteem, maar hij werkt nog aan zijn prototype.
Zelf ben ik uitgekomen bij een OMVL Dream XXI installatie. Die kan volgens mij vrij autonoom opereren als dampgasinjectie installatie en blijft je huidige D-jet systeem in tact voor rijden op benzine. Heb alleen nog niet veel ervaringen gevonden met dat systeem. Ook is een kennis bezig met een plug and play dampgassysteem, maar hij werkt nog aan zijn prototype.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl