10 April 2014, 10:08
Even hierop inhaken, de 240 van mijn ouders mist opeens ÃÃn zo'n stootrubber. Nu staat het ding al 3/4 jaar geschorst, dus mijn vermoeden is dat ie er al erg lang onderuit mist. Een nieuwe kost best veel, als je het mij vraagt. Goedkoopste is 47,90 bij Scandcar. Ik vind dat persoonlijk belachelijk veel geld voor een stukje rubber wat maar weinig gebruikt wordt, en enkel als functie heeft om een te harde klap op te vangen.
Zijn hier goedkopere alternatieven voor? Of gewoon een goedkoper adres? En kan zo'n stootbuffer zoals op het plaatje (dus soort van 3 ballen op elkaar) vervangen worden door de 'alter 1' variant? De vorm van de onderzijde, de stootzijde, is nogal anders.
Overigens, is dit een APK punt?
Dit is te krijgen bij Nordicar en Scandparts:
![[Afbeelding: Volvo_683423.JPG]](http://volvoonderdelen.com/images/Volvo_683423.JPG)
Zijn hier goedkopere alternatieven voor? Of gewoon een goedkoper adres? En kan zo'n stootbuffer zoals op het plaatje (dus soort van 3 ballen op elkaar) vervangen worden door de 'alter 1' variant? De vorm van de onderzijde, de stootzijde, is nogal anders.
Overigens, is dit een APK punt?
Dit is te krijgen bij Nordicar en Scandparts: