22 April 2006, 15:21
De afstand die over is op de schroefdraad van je wielbouten is de maximale breedte van je spoorverbreders, als je open wielmoeren heb is het eenvoudig te zien, als je dichte wielmoeren heb even
de diepte van de wielmoeren opmeten en de lengte van je wielbouten.
Criterium is dat voor de APK altijd de volledige binnenlengte van je wielmoeren gebruikt moet worden.
Nou is dat natuurlijk bij dichte wielmoeren niet zo snel te zien, maar als de keurmeester ziet dat er spoorverbreders op zitten, zal hij dat zeker controleren.
Nou zal je voor de APK de spoorverbreders eraf moeten halen denk ik,
spoorverbreders zijn sowieso verboden, hoe goed ze technisch ook zijn.
De beste : spoorverbreders die met eigen wielmoeren op de naaf zitten en die zelf tapbouten voor de buitenste wielmoeren hebben ( $$$$$$$ )
de diepte van de wielmoeren opmeten en de lengte van je wielbouten.
Criterium is dat voor de APK altijd de volledige binnenlengte van je wielmoeren gebruikt moet worden.
Nou is dat natuurlijk bij dichte wielmoeren niet zo snel te zien, maar als de keurmeester ziet dat er spoorverbreders op zitten, zal hij dat zeker controleren.
Nou zal je voor de APK de spoorverbreders eraf moeten halen denk ik,
spoorverbreders zijn sowieso verboden, hoe goed ze technisch ook zijn.
De beste : spoorverbreders die met eigen wielmoeren op de naaf zitten en die zelf tapbouten voor de buitenste wielmoeren hebben ( $$$$$$$ )

