Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motorblok te koop gezet, VEEL reacties, wat is de juiste volgende stap?
Ja een koop is een pas een koop als er een overeenkomst is, als je iets voor 75 te koop zet lijkt me dat een soort indicatie van wat je denkt dat het waard is in een 'moet snel weg' scenario. Het leek mij nogal weinig voor een lopende B20 met bak en een beetje werk, vooral omdat er nauwelijks meer B18/20's op Marktplaats staan. Ik had hem daarvoor ook wel gekocht als ik tijd en plek had, gewoon om weg te zetten voor later (naast de andere).
Bijv. bij huizen kan de uiteindelijke prijs ook makkelijk over de vraagprijs gaan, is allemaal aan de verkoper en koper onderling, vraag en aanbod. Het is lastig om via deze site een soort openbare bieding of veiling te organiseren, daarom werkt een richtprijs hier beter. Maar die prijs moet je dan wel een beetje onderzoeken van te voren, in dit geval overstijgt de vraag je verwachtingen veruit. Je kan er makkelijk een paar tientjes meer uithalen maar vind je dat de moeite waard?
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord

Berichten in dit topic
motorblok te koop gezet, VEEL reacties, wat is de juiste volgende stap? - door Marc1970 - 2 April 2014, 12:11

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opschonen te koop sectie Dopski 1 11.542 13 September 2014, 18:54
Laatste bericht: Dopski
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.793 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  E-mail notificatie nieuwe reacties op geaboneerde onderwerpen werkt niet oudevolvo 1 3.398 29 January 2012, 13:53
Laatste bericht: noobaddieizpurvekd
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.868 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)