Dit was inderdaad een plaatje van de R-sport 16V kop, vintage 16V, ruimte tijd voor de 16V in de 740, 940 etc geleverd zou worden. Een speciaal gemaakt motorblok dat op bestelling gemaakt kon worden. Op basis van een opgeboord B19 blok--> 2.3L maakt dan tegen de 230 PK, en dat is dan zonder turbow. Het is een ongelooflijk zeldzaam blok, die kom je niet zomaar tegen (als ze nog bestaan).
Maar helaas het was gister
![[Afbeelding: 1-april.jpg]](http://beautybubble.nl/wp-content/uploads/2012/04/1-april.jpg)
[/flauwe grap mode]
Dat van die B204FT was trouwens geen grap. Er stond serieus een compleet blok incl computers en kabelboom te koop voor €200,-. Uiteraard in no-time verkocht, ben benieuwd of iemand op het forum ervan geprofiteerd heeft.
Aan de 740 en 242 niet zoveel gedaan; de achterste koni's van de 740 harder gezet tbv elandrun (stonden nog op allerzachtst) en brede zomersloffen op de 242 geschroefd. Kwam er helaas achter dat het instelknopje van 1 van de 740 koni's het nu niet meer doet :frown:. Gelukkig had ik die wel net harder gezet.
Maar helaas het was gister
![[Afbeelding: 1-april.jpg]](http://beautybubble.nl/wp-content/uploads/2012/04/1-april.jpg)
[/flauwe grap mode]
Dat van die B204FT was trouwens geen grap. Er stond serieus een compleet blok incl computers en kabelboom te koop voor €200,-. Uiteraard in no-time verkocht, ben benieuwd of iemand op het forum ervan geprofiteerd heeft.
Aan de 740 en 242 niet zoveel gedaan; de achterste koni's van de 740 harder gezet tbv elandrun (stonden nog op allerzachtst) en brede zomersloffen op de 242 geschroefd. Kwam er helaas achter dat het instelknopje van 1 van de 740 koni's het nu niet meer doet :frown:. Gelukkig had ik die wel net harder gezet.