Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motorblok te koop gezet, VEEL reacties, wat is de juiste volgende stap?
Waarde forumbewoners en medevolvorijders,

ik zit een beetje met een dilemma.
Ik heb een motor te koop gezet voor 75 euro (http://volvolvo.nl/threads/15684-Volvo-B...-volvo-145) en heb in een paar dagen tijd 15 reacties gekregen met mensen die hem wel wilden hebben Smile

Wat is nu de netste manier van verder gaan? Afspraak maken met de eerste die gezegd heeft "ik wil em", of met de eerste die verdere informatie opvroeg, of alle "deelnemers" verzoeken een bod te doen? Voor mij persoonlijk zal het laatste waarschijnlijk het meest interessant zijn, en het geeft dan ook de mensen die toevallig niet het forum bekeken op het moment van neerzetten een kans... Overal valt wel wat voor te zeggen maar ik wil ook niemand voor zijn of haar hoofd stoten, dus vandaar dit topic Smile
Antwoord

Berichten in dit topic
motorblok te koop gezet, VEEL reacties, wat is de juiste volgende stap? - door -wj- - 1 April 2014, 12:56

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opschonen te koop sectie Dopski 1 11.542 13 September 2014, 18:54
Laatste bericht: Dopski
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.786 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  E-mail notificatie nieuwe reacties op geaboneerde onderwerpen werkt niet oudevolvo 1 3.398 29 January 2012, 13:53
Laatste bericht: noobaddieizpurvekd
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.867 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)