19 March 2014, 22:19
edwin schreef:Voor de afvoer kan het wel .Er staat immers geen druk op die leiding.
Maar het probleem vormt het stuk wat in het blok steekt.
Deze krijgt alle vrijheid om te vertrekken.
Idd.. en dat is een vervelende om nu reeds in vol staal goed sluitend op het carter te krijgen ......
JW240 had toch een mooiere oplossing waarbij een wartel op de carterpan was gelast en met flexibele stalen leiding vanaf de turbo aangesloten?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..