9 March 2014, 18:03
skidje schreef:Waar staan de forumregels hieromtrent?
Er was toch een richtlijn hoe we over Prutser & Co mogen berichten hier?
Praten over de plaats of straks het adres indien er meer dan 1 in een dorp zitten lijkt me geen Optie.
Ik vind dat eigenlijk vreemd: er zijn duizenden review-sites en denk je dat negatieve ervaringen gecensureerd worden? Alhoewel: dat is op het 850-forum wel het geval aangezien een bedrijf daar forumsponsor is en negatieve berichten accuut verdwijnen. Dat verhaal van "ja op een forum is een bedrijf zwartgemaakt en toen moest het forum voor de rechter verschijnen" is volgens mij gewoon een broodje aap-verhaal. Als een bedrijf de zaken goed op orde heeft en gewoon goede service verleent dan hoeft een bedrijf niet bang te zijn voor negatieve verhalen. Ik vind dan ook dat er gerust openheid van zaken gegeven mag worden, want door alleen positieve verhalen toe te laten en negatieve ervaringen te mijden hebben oplichters, prullers en klantonvriendelijke bedrijven nog altijd bestaansrecht in dit land.
Neemt niet weg dat bedrijven ook fouten kunnen maken (het zijn immers mensen) en ook fouten mogen maken, maar het moet dan wel goed opgelost worden. Wordt 't niet goed opgelost, dan is een negatieve ervaring delen op internet zo vreemd nog niet.