6 March 2014, 18:37
Mijn Volvo 240 estate uit 1993 hangt aan de achterkant nogal door dus nu heb ik een set verzwaarde achterveren gekocht. Nu wil ik deze zelf monteren. Is dit goed te doen en zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten? Misschien zijn er nog dingen die ik meteen mee kan of moet vervangen? Is dit een klus die te doen is met een krik en gewoon gereedschap?
Als tweede wil ik ook meteen de reactiearmen vervangen omdat de rubbers nogal slecht zijn. Ik heb inmiddels een reserveset waarin PU bussen zitten. Zijn hier nog bijzonderheden te vermelden waar ik op moet letten?
Bij het vervangen van de ankerplaten aan de voorkant heb ik hier goed advies gekregen dus ik ben benieuwd nu.
Alvast bedankt voor de reacties
Als tweede wil ik ook meteen de reactiearmen vervangen omdat de rubbers nogal slecht zijn. Ik heb inmiddels een reserveset waarin PU bussen zitten. Zijn hier nog bijzonderheden te vermelden waar ik op moet letten?
Bij het vervangen van de ankerplaten aan de voorkant heb ik hier goed advies gekregen dus ik ben benieuwd nu.
Alvast bedankt voor de reacties