22 October 2014, 22:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 October 2014, 22:26 door boedr.)
Gezandstraald, stoeprandschade geplamuurd, normale primer niks geks en metallic autolak daarna 2 lagen blanke lak allen uit spuitbus(gewoon motip). in het echt glimt het wat minder zeker nu met remstof wil je de echte glans zal je 2k blanke lak moeten gebruiken. oh en met thinner ontvet.
Blijft goed zitten enkel met slaglood kleine schilvertjes eraf, slaglood was mooier als plaklood en plaklood achter spaken ging niet want dan ging er teveel gewicht in zitten, in wasstraat(ja ik weet...) blijft t goed zitten.
Maar ben zeer tevreden, helaas 1 naafkapje kwijtgereden dus als iemand er 1 over heeft, ik ga geen €30 voor een nieuwe betalen, ja ze zijn nieuw gewoon leverbaar
Blijft goed zitten enkel met slaglood kleine schilvertjes eraf, slaglood was mooier als plaklood en plaklood achter spaken ging niet want dan ging er teveel gewicht in zitten, in wasstraat(ja ik weet...) blijft t goed zitten.
Maar ben zeer tevreden, helaas 1 naafkapje kwijtgereden dus als iemand er 1 over heeft, ik ga geen €30 voor een nieuwe betalen, ja ze zijn nieuw gewoon leverbaar

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl