23 October 2014, 00:59
Die eerste versie heb ik al bijna; zou alleen nog gaan om: 1 draad trekken vanaf bruine draad aan waarschuwingslampje in dashboard naar USA relais (GF/2) Is eenvoudig. Ik begrijp nu ook wat je bedoelt; de waarschuwingslampjes gaan gewoon op de oude voet verder.
De tweede versie heb ik nog wel vraag over.
De gele draden kun je dan toch beter van 49a loskoppelen en meteen aansluiten op GF/L? Ik bedoel dan hoef je geen nieuwe draden te trekken [deze zitten al op de polen van de lampjes] en dan hangen er geen geïsoleerde draden niets te doen achter de dash.
De rest begrijp ik. [Hoop ik! haha]
Thanks! Ik ga het proberen.
De tweede versie heb ik nog wel vraag over.
De gele draden kun je dan toch beter van 49a loskoppelen en meteen aansluiten op GF/L? Ik bedoel dan hoef je geen nieuwe draden te trekken [deze zitten al op de polen van de lampjes] en dan hangen er geen geïsoleerde draden niets te doen achter de dash.
De rest begrijp ik. [Hoop ik! haha]
Thanks! Ik ga het proberen.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]