6 February 2014, 18:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 February 2014, 18:11 door volvoman0_0.)
Volvo 142 B23 schreef:In m'n S70 zijn de injectoren ooit verplaatst, verder van de kop vandaan. Ik denk dat dit is gedaan omdat de vloeibare LPG een momentje nodig heeft om te verdampen. Heb een tijdje gehad dat de temp sensor niet goed werkte, dit had tot gevolg dat de auto te vroeg overschakelde naar LPG, je hoorde de ijsklontjes door de motor vliegen dan. Dus nee, niet te dicht bij de kleppen zou ik zeggen. Eigenlijk zou je eens bij een echte Bi-Fuel moeten kijken hoe Volvo de injectoren heeft geplaatst.
Ja dat denk ik ook.. de injectorgaten kunnen wel nog worden aangepast op een electronische benzine injector(uitboren) maar waarom moeilijk doen?
dop erop en een ander spruitstuk met een gaskleppositiesensor er al op plaatsen .. ?
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988

