5 February 2014, 12:55
In m'n S70 zijn de injectoren ooit verplaatst, verder van de kop vandaan. Ik denk dat dit is gedaan omdat de vloeibare LPG een momentje nodig heeft om te verdampen. Heb een tijdje gehad dat de temp sensor niet goed werkte, dit had tot gevolg dat de auto te vroeg overschakelde naar LPG, je hoorde de ijsklontjes door de motor vliegen dan. Dus nee, niet te dicht bij de kleppen zou ik zeggen. Eigenlijk zou je eens bij een echte Bi-Fuel moeten kijken hoe Volvo de injectoren heeft geplaatst.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014

