1 February 2014, 13:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 July 2017, 22:15 door volvoman0_0.)
Hallo, met betrekking tot het gebruik van de kdfi in de prv ben ik bezig voor mijn PRV in een volvo 262c, wellicht interessant.
mijn project is het ombouwen van de K-jet naar elektronische injectie.
dus niet naar lpg met dank aan weekers (genoeg hierover )
mijn motor is een oddfire uit 1978, en ik bouw een injectorrail op de plek van de oude injectors..
het inlaatspruitstuk is de spinnenkop, en mijn uitdaging is oa het plaatsen van de gaskleppositiesensor... en het mooi uitboren van de koppen om de injectors te passen.
wellicht is er nog iemand die dit heeft gedaan of dit ook wil doen, dan evt ervaringen delen, tips zijn welkom
groet
Gilles
mijn project is het ombouwen van de K-jet naar elektronische injectie.
dus niet naar lpg met dank aan weekers (genoeg hierover )
mijn motor is een oddfire uit 1978, en ik bouw een injectorrail op de plek van de oude injectors..
het inlaatspruitstuk is de spinnenkop, en mijn uitdaging is oa het plaatsen van de gaskleppositiesensor... en het mooi uitboren van de koppen om de injectors te passen.
wellicht is er nog iemand die dit heeft gedaan of dit ook wil doen, dan evt ervaringen delen, tips zijn welkom
groet
Gilles
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988

