28 January 2014, 16:30
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 January 2014, 17:25 door BartJu.)
Dopski schreef:Voorheen kreeg je inderdaad gewoon een nieuw kentekenbewijs waarop GESCHORST stond, ook de einddatum stond daarop. Ben benieuwd hoe ze dat gaan vormgeven voor geschorste auto's. Blijkbaar weten ze dat zelf ook nog niet.
Dat blijkt wel.
Tot 31-12-13 kreg je een vervangend papieren bewijs en zou je daarna een kentekencard krijgen.
Nu krijg je toch geen kentekencard, maar ook geen andere papieren.
Ik heb het echter wel nodig om verzekering van de 245 op te zeggen/ om te zetten, en heb redelijk snel de royementsverklaring nodig om de bonus/malus om te zetten naar mijn nieuwe verzekering voor de nieuwe (nou ja) 340.
Hopelijk komt de RDW dus nog tijdig in actie.
En ik ben dus ook niet zeker of de 245 nu dus wel of toch niet geschorst is...
@Stevves: die heb ik ook. Kreeg paar dagen later brief met de rest van de info (code mee overnemen hierop!) en de kentekencard.
Mogelijk wil je wel het stukje tenaamstellingscode ook maskeren!
Je vrijwaringsbewijs ziet er ook ongeveer zo uit (voor Stevves dus in bezit van de tegenpartij).
Als je die krijgt , moet je er dus wel zelf zo'n foto/kopie van maken, want die bonnetjes op thermo-papier verbleken nogal rap....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005